Δευτέρα, 20 Μαϊος 2024
Σπασμένα σύννεφα
18.9°C Αθήνα

Αρχαία Ελλάδα

Δρ Ευαγγελία Δανιήλ, Ιατρός Πνευμονολόγος-Φυματιολόγος

Στο λυκόφως του αστερισμού των Ιχθύων, και της εισόδου του Πλανήτη Γη στον Αστερισμό του Υδροχόου, συνυφασμένου με τις βίαια συνειδησιακές αλλαγές, τις ανατροπές, την Πνευματική Κάθαρση και Ανύψωση του Ανθρώπου, νέες επιστημονικές έρευνες ανακάλυψαν ότι, υπάρχει αλληλεξάρτηση και αμφίδρομη σχέση μεταξύ της ανθρώπινης συνείδησης και της υγείας των κυττάρων και του επηρεασμού τους από την εύηχη, καθάρια και σωστή δονητικά, εκφώνηση των λέξεων, με τον κατάλληλο ήχο και τονισμό.

ΔΗΜΗΤΡΑ, κόρη του Κρόνου και της Ρέας, η αδελφή του Δία, θεά της γονιμότητος, προστάτιδα του γάμου, γνώστης του  θανάτου και της αναγέννησης της φύσης, της σποράς, της συγκομιδής και των γεωργικών εργασιών, συμπαραστάτης του ανθρώπινου μόχθου, άλλοτε τραγουδώντας και γελώντας και άλλοτε οδυρόμενη για τον χαμό της κόρης της Περσεφόνης, προαναγγέλει τις εποχές του χρόνου, σέρνοντας στο άρμα της τη Γη, γύρω από τον θεό  Ήλιο.

Η Αφροδίτη, η γεννημένη από τον αφρό της θάλασσας, η γεννήτρια των πάντων, η θεά της γυναικείας γονιμότητος, η μητέρα των ερώτων, η όμορφη θεά του κάλλους, της χαράς, της σεξουαλικότητας, του πόθου, του πάθους, της ερωτικής ηδονής και της τεκνοποίησης, προστάτιδα της οικογενειακής ζωής και της διαιώνισης των ειδών.

Η θεά Άρτεμις, η δίδυμη αδελφή του Απόλλωνα, η αιώνια αγνή κυνηγός και προστάτης των δασών, ήταν προστάτης της μητρότητας και εξασφάλιζε στις έγκυες γυναίκες αίσια έκβαση του τοκετού, καθώς και προστασία από τις ασθένειες και τους πόνους.

Δρ. Ευαγγελία Δανιήλ, Ιατρός Πνευμονολόγος - Φυματιολόγος

Στο πέρασμα της μακραίωνης ιστορίας της ανθρωπότητος  η γυναίκα θεοποιήθηκε, υμνήθηκε, δαιμονοποιήθηκε, ρίχτηκε στην πυρά ως μάγισσα, κακοποιήθηκε, αγνοήθηκε, αναγκάστηκε να υπακούει στις παραξενιές ενός πατέρα αφέντη την θέση του οποίου πήρε αργότερα ο σύζυγος αφέντης, ανάλογα με το πολιτιστικό υπόβαθρο της εποχής.

Ο Έλλην Λόγος με τις Ελληνίδες λέξεις και την κβαντική δομή του, με όχημα την αιθερική υπόσταση του Σύμπαντος, μέσω της Μαθηματικότητάς του, της Μουσικότητάς του, της Αρμονίας του, της Αριθμολογίας του και της  Αριθμοσοφίας του, της Εννοιολογικής και Σημαινόμενης δομής του, της προσθετικής, αφαιρετικής, πολλαπλασιαστικής και διαιρετικής δυναμικής του, γονιμοποίησε και δημιούργησε τον ανθρώπινο Πολιτισμό, εξήγησε κάθε γνωστό ή άγνωστο, προς το παρόν,  γεγονός.

Αρκεί να φανταστεί κανείς τη σκηνή: σε μια έρημη πόλη ένας υπάλληλος του Δήμου Αθηναίων με τη γνωστή στολή εργασίας καλείται να σκάψει για να φτιάξει μια βρομερή αποχέτευση που έχει πρόβλημα στην Αιόλου, στον πεζόδρομο κάτω από τα πλατάνια, ακριβώς απέναντι από την εκκλησία της Αγίας Ειρήνης.

Από τον Αριστοτέλη στον Χόκινγκ και πάλι... πίσω, αναζητώντας, μέσα από τους γιγάντιους διανοητές της ανθρωπότητας, τις απαντήσεις στα μεγάλα κοσμικά ερωτήματα. Το έργο -βιβλίο και ταινία- του σκηνοθέτη-συγγραφέα Παύλου Πισσάνου πρωτοκυκλοφόρησε το 2006, αλλά η διαχρονική του αξία το κατέταξε, πρόσφατα, στην 5η θέση της κατηγορίας «Φιλοσοφία» στην παγκόσμια πλατφόρμα πώλησης βιβλίων, το Amazon!

Πλήθος ταφικών κτερισμάτων και σκευής τάφων υψηλής ποιότητας, αποκαλύφθηκε κατά το πενταετές πρόγραμμα της ανασκαφικής έρευνας στη μυκηναϊκή νεκρόπολη της Τραπεζάς, σε απόσταση επτά χιλιομέτρων νοτιοδυτικά του Αιγίου. Η μυκηναϊκή νεκρόπολη βρίσκεται στο νοτιοδυτικό πρανές πλατώματος και επάνω στον αρχαίο δρόμο που οδηγούσε στην ακρόπολη των ιστορικών χρόνων.